środa, 26 czerwca 2013

Bohaterowie and Coreal

Coreal-  moje opowiadanie autorskie, pierwsze którym postanowiłam się podzielić z kim kolwiek. Jako iż zaczynają się wakacje, myślę że mogę się podjąć prowadzenia takiego bloga systematycznie. Będzie to Fanfiction z JB takie w którym będzie zawarte wszystko czego brakowało mi w innych opowiadaniach które czytam. Moje wyobrażenie takiej historii.




Olivia Lenox
wiek: 17
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica Rhodes

Justin Bieber
wiek:18
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica Port



Katie Eimer
wiek:17
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica Rhodes




Amelia Ross
wiek:18
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica: Quens



David Hurry
wiek:19/20
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica:Port




Liam Shown
wiek: 19
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica; Port



Mike West
wiek: 22
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica: Port


Nathaniel (Nate) Hurry
wiek:17
miejsce zamieszkania: Ausland, dzielnica: Port



Źródła stron na zdjęciach umyślnie zostawione w ramach biezpieczeństwa łamania praw autorskich :)

*Miejscowości, nazwiska itp. wymyślone przeze mnie. Zbieżność przypadkowa.






1 komentarz: